fbpx

עסקת סובארו B4 שנת 2011 יד ראשונה פרטית! 64,400 ק”מ

ייעוץ איתור וליווי לקוח בתהליך קניית רכב מנהלים אמין מרווח בטיחותי

וייחודי בעל הנעה לכל הגלגלים:

הרכב:

סובארו B4 שנת 2011 מנוע בנפח: 2,000 סמ”ק, אוטומטי (מסוג רציף), יד ראשונה פרטית

מפנסיונר שנסע כ –64,400 ק”מ בלבד!!! (כ – 8,000 ק”מ לשנה בסך הכל)

וחנה במשך כל השנים בחניון תת קרקעי – לא חשוף לשמש, גשם ורוח.

מדגם:  TOP שכולל בין היתר:

6 כריות אוויר, הנעה כפולה קבועה לבטיחות אקטיבית מרבית, מערכת בקרת יציבות,

בקרת אקלים דו אזורית, חישוקי סגסוגת קלה, מושב נהג מתכוונן חשמלית כולל כרית תמיכה

לגב התחתון מתכווננת חשמלית, ריפודי בד מהודרים בגוון באז’, מערכת מולטימדיה איכותית

בעלת שמונה רמקולים, בקרת שיוט עם שליטה מההגה, שליטה על מערכת הסטריאו מההגה,

מנופי שליטה על מצב גיר ידני מההגה, הגה וידית הילוכים מצופי עור.

שלב יעוץ לקניית רכב:

גיא ואודליה, זוג צעיר מהשרון הזמינו אותי לפגישת ייעוץ,

על מנת שאמצא עבורם רכב משומש בתקציב מוגבל.

בפגישת הייעוץ ולאחר מילוי השאלון ניתחתי את תשובותיהם, אפיינתי והגדרתי את דגמי

הרכבים לפי מימדיהם, אמינותם, צריכת הדלק, הספק ומומנט המנוע וביצועיו, בטיחותם,

מחירם בשוק המשומשות, קילומטראז’, שנתון, עלות אחזקה ואף עלות ביטוח מקיף והצגתי להם

את דגמי הרכבים אשר יתנו להם את התמורה המיטבית לכספם, רצונותיהם וצרכיהם מהרכב.

המלצתי להם על שלושה דגמי רכבים:

שניים מקטגוריית סופר מיני מרווחות מאוד ואחת מקטגוריית הקומפקטיות.

לאחר מכן, גיא  ביקש ממני לקבל “יותר רכב”, יותר אבזור ויותר מרווח ומבלי לרדת

באופן משמעותי בשנתון, תוך שמירה על אותו תקציב.

חשבתי על רכב שיענה על כל מה שגיא ביקש ממני, תוך התחשבות בשנתון, שמירה על התקציב

הקיים ותוך שקלול מכלול הצרכים השונים והנסועה השנתית וכמובן לקחתי בחשבון שיהיה רכב

אמין מאוד, זול לאחזקה (הוצאות מוסך) לאורך השנים ושהביטוח המקיף לא יהיה יקר

ומצאתי רכב משפחתי גדול (קטגוריית מנהלים)  שאינו מוערך מספיק בארץ שעונה על כל מה

שגיא ביקש:

סובארו B4 שנת 2011 מנוע בנפח: 2,000 סמ”ק, גיר אוטומטי (מסוג רציף),

מנוע בוקסר ייחודי (מה שנותן מרכז כובד נמוך, סימטריות, יציבות ואיזון מעולים בנסיעה).

בעל הנעה לכל הגלגלים (מה שנותן בטיחות אקטיבית בנסיעה בכל תנאי מזג האוויר),

בעל מושב אחורי רחב ומרווח במיוחד ותא מטען ענקי (קרוב ל – 500 ליטר נפחו).

הרכב יד ראשונה פרטית מפנסיונר שנסע כ –64,400 ק”מ בלבד!!!

(כ – 8,000 ק”מ לשנה בסך הכל).

שלב איתור הרכב:

לאחר התמקדות בדגם הרכב עליו סיכמנו, חיפשתי את הרכב בעל הנתונים הטובים ביותר בין

נהריה לבין באר שבע מבחינת מחיר, קילומטראז’, מספר בעלויות, שנתון, מצב מכניו קוסמטי,

טסט ארוך וכיוצא בזה.

שוחחתי עם מוכרים, שאלתי שאלות רבות, בדקתי נתונים שהצהירו עליהם ואת גמישותם במחיר

ובחרתי ברכב ובמוכר שנראו לי הכדאיים ביותר והמתאימים ביותר למה שהלקוחות שלי

מחפשים.

כשמצאתי מיד יצאתי לדרך על מנת להיפגש עם המוכר ולבדוק את הרכב.

בדיקת הרכב ניהול משא ומתן:

בדקתי את הרכב במשך כשעה וחצי ונמצאו הממצאים הבאים:

שפשופים בפגוש קדמי ומעיכה בתחתית פגוש קדמי מתחת לפנס ערפל קדמי שמאלי.

יש לחיצה בפח כנף קדמית ימנית.

לחיצה קטנה בדלת אחורית ימנית כתוצאה מפתיחת דלת רכב אחר.

שפשוף קל בקשת כנף גלגל אחורי ימני.

פגוש אחורי נצבע וקיימים שפשופים קלים.

לפי פני השטח של צלחות הבלם הקדמיות נראה כי עברו ליטוש והוחלפו רפידות בלם קדמיות,

אך לא לאחרונה ונלקח בחשבון כי יש להחליף רפידות.

חלק מראש המנוע השמאלי מכוסה במעט שמן, יתכן כי בעת מילוי שמן נזל מעט שמן על ראש

המנוע או שאטם מכסה השסתומים סדוק (הוצאה קטנה ולא משמעותית),

יש לנקות את איזור ראש המנוע ולבדוק אם יש נזילה לאחר 700 ק”מ.

הרכב בעל היסטוריית טיפולים מלאה ממוסך מורשה.

הרכב עבר טיפול גדול הכולל החלפת קיט טיימינג (טיפול תחזוקתי משמעותי ויקר).

המצבר בן שנה, מה שאומר שהוא חדש יחסית (אורך חיי מצבר ממוצע נע בין שלוש לארבע שנים).

הרכב חנה בחניון תת קרקעי, כך שלא היה חשוף לשמש, גשם ורוח ונשמר היטב.

כל מערכות הרכב תקינות, כולל כל המתגים והכפתורים ומערכות החימום והמיזוג.

לאור הממצאים, תוך התחשבות במחירון המשוקלל, שנתון הרכב, שוק הרכב ומצבו של הרכב

המדובר, הסברתי ללקוח את כדאיות הרכישה וניהלנו משא ומתן עם המוכר.

ביצעתי בדיקת משכונות ושעבודים לרכב ולאחר שקיבלתי דו”ח שמראה כי הרכב נקי משעבודים

ומשכונות חתמנו על הסכם דברים, על מנת לתפוס את הרכב וקבענו מועד להעברת בעלות.

ליווי לקניית הרכב:

קבענו מועד להעברת בעלות עם המוכר בסניף הדואר.

העברת הבעלות בוצעה בהצלחה וגיא ואודליה התחדשו ברכב מנהלים משומש במצב מעולה,

אמין, מרווח, בטיחותי וייחודי – בעל הנעה לכל הגלגלים ואף עמד בתקציבם

ובמחיר זול ביחס לתמורה שיקבלו – כרבע מהמחיר שהרכב עלה כחדש (למעלה מ – 160,000 ₪)

 

רוצים לרכוש רכב שמור ומטופל מאדם פרטי שנסע מעט מאוד?

רוצים לחסוך עשרות אלפי ₪ של ירידת ערך של רכב חדש?

רוצים לדעת איזה רכב הוא המתאים לכם ביותר?

רוצים לרכוש רכב משומש שהוא גם אמין וגם חסכוני?

רוצים להשיג את הרכב הטוב ביותר שכספכם יכול לקנות?

רוצים להימנע מטרחה ואף עוגמת נפש במה שאתם לא מבינים?

מוזמנים ליצור איתי קשר

ערן פישלר – 052-3302001😃

מומחה בתחום הרכב, הנדסאי רכב, בוגר תואר ראשון ובעל שנות ניסיון רבות בתפקידים טכניים

בענף הרכב.

צור קשר

קידום אתרים בחיפה קידום אתרים אורגני