fbpx

ייעוץ, איתור וליווי לקניית רכב מדגם פיאט 500 שנת 2014, 29,000 ק”מ יד 1

עסקת פיאט 500 שנת 2014 :

נטע, פסיכולוגית במקצועה, פנתה אלי על מנת שאמצא לה רכב בעל עיצוב רטרו מיוחד וייחודי מצד אחד וקל לחניה ולנסיעה עירונית מצד שני. לאחר בחינת שלושה דגמי רכבים אשר עונים על בקשותיה של נטע ולאור תקציבה וצרכיה של נטע מהרכב החלטנו להתמקד בפיאט 500 בעלת עיצוב הרטרו היפהפה, בה חשקה נטע.

 

 

משיקולי עיצוב וייחודיות ואף קלות מכירה בהמשך התמקדנו בדגמי פיאט 500 בעלי רמת הגימור הגבוהה יותר, בנפח מנוע 1,250 סמ”ק וברכב בעל גיר אוטומטי. לאחר שבועיים של חיפושים בלוחות המודעות בהם נתקלתי בעיקר בדגמי ה – 500 בעלי רמת הגימור הבסיסית, פורסמה מודעה של פיאט 500 שחורה משנתון 2014 מנהגת, ברמת הגימור הגבוהה  POP STAR , אשר לה גלגלי מגנזיום מרשימים בקוטר “15 אשר מוסיפים אפקט לעיצוב הרכב, להם מתאימים צמיגים רחבים בעלי חתך נמוך אשר תורמים לאחיזת הכביש, בנוסף הרכב מגיע עם גג זכוכית פנוראמי שקוף, ריפודי בד בהירים מהודרים וגימורי כרום בקו החלונות מה שמוסיף לעיצוב הרטרו היפהפה. נתוני הק”מ והיד היו מרשימים ביותר ביחס לשנתון.

הרכב מיד ראשונה פרטית ונסע רק 29,000 ק”מ במשך למעלה מארבע שנים (כ – 6,744 ק”מ לשנה). לאחר בדיקתי בבית המוכרת, התברר כי המערכות העיקריות ברכב תקינות והרכב נוסע כראוי. הצמיגים מעט יבשים (צמיגים מקוריים בני ארבע שנים), יש מעט שריטות בפגוש הקדמי, יש לחיצת פח קטנה בכנף האחורית, יש להחליף רפידות בלם קדמיות ולהחליף את שלושת המגביםויש לבדוק את תקינות המצבר כיוון שהוא מקורי ובן ארבע שנים וזה נחשב הרבה למצבר. לאחר משא ומתן לא קצר עם המוכרת הצלחתי להוריד משמעותית את מחיר הרכב. חתמנו על זיכרון דברים, נתתי מקדמה למוכרת וסיכמנו כי ניפגש בעוד יומיים להעברת בעלות.

לאחר יומיים נטע ואני הגענו ליישוב בו גרה המוכרת והעברנו בעלות בסניף הדואר ביישוב. משם נסענו לרכוש ארבעה צמיגי פירלי חדשים, לעשות כיוון פרונט, להחליף את שלושת המגבים ברכב ולהחליף רפידות בלם קדמיות ולבצע ליטוש צלחות בלם. לאחר בדיקת תקינות המצבר החלטנו שלא להחליפו. קבענו למחרת לצבוע את הפגוש הקדמי של הרכב ולבצע ווקס. לאחר ביצוע כל הדברים הרשומים לעיל נטע קיבלה רכב יפהפה כמעט כמו חדש מאולם התצוגה,אך בפחות מחצי מחיר מדגם זהה חדש.

נטע יקרה, אני מאושר שמצאתי לך את רכב חלומותייך ושמח שגם את מאושרת.

מאחל לך נסיעה בטוחה ומהנה ברכב ושתיהני להסתכל עליו מכל זווית(-:

מתכוונים להחליף את הרכב?
מוזמנים ליצור איתי קשר:
www.car-match.co.il

ערן פישלר – 052-3302001

 

 

 

 

צור קשר

קידום אתרים בחיפה קידום אתרים אורגני